Договір оферти – v-Ticket Service

Договір оферти

 

Товариство з обмеженою відповідальністю «КОНЦЕРТ», яке в подальшому іменується «Оператор», юридична особа, яка зареєстрована та веде діяльність у відповідності до законодавства України, ідентифікаційний код 43915844, місцезнаходження: 01135, м. Київ, вул.Дмитрівська (Шевченківський р-н), 66 А, кв. 2 , в особі Директора Феліксова Дмитра Сергійовича, що діє на підставі Статуту, керуючись, зокрема, але не виключно ст.ст. 205, 633, 634, 638 – 644 Цивільного кодексу України, ПРОПОНУЄ необмеженому колу осіб отримати послуги з доступ до онлайн-сервісів шляхом подачі заявки на приєднання (надалі – Заява на приєднання),до цього договору про надання доступу до онлайн-сервісу (надалі- Договір).

Договір є офертою та представлений у формі формуляру (розміщений/оприлюднений на офіційному веб-
сайті Оператора за посиланням https://v-ticket.ua/.

Договір може бути укладений лише шляхом приєднання Замовника до запропонованого Договору в цілому. Замовник не може запропонувати свої умови Договору.
Беззастережне прийняття умов Договору (заповнення формуляру на сайті https://v-ticket.ua/) вважається акцептом цього Договору.

1. ТЕРМІНИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ
1.1. АСПК – програмно-технічний комплекс (автоматизована система продажу квитків), призначений для ведення
квиткового господарства та забезпечення обліку операцій з продажу та резервування (бронювання) квитків на
театрально-видовищні, культурно-просвітницькі, інші заходи організації дозвілля.
1.2. Сервіс – онлайн-сервіс «V-TICKET – https://v-ticket.ua/», за моделлю SaaS («Software as a Service», «програмне забезпечення як сервіс»), що надає можливість здійснювати ведення квиткового господарства на основі АСПК. Функціональні можливості Сервісу підтримуються Оператором в актуальному стані, а також постійно доповнюються і розвиваються у відповідності до внутрішньої політики Оператора.
1.3. Доступ – право Замовника використовувати Сервіс виключно за його функціональним призначенням та здійснювати оплату за його використання відповідно до умов Договору. Доступ за своїм змістом/характером відноситься до «оброблення даних, розміщення інформації на веб-вузлах і пов’язана з ними діяльність» (код КВЕД 63.11 за ДК 009:2010).
1.4. Тарифи – перелік та обсяг послуг, які надається в залежності від рівня Доступу Замовника до Сервісу, є невід’ємною частиною цього Договору та розміщені у вільному доступі на Веб-сайті Оператора за посиланням https://v-ticket.ua/#pricing.
1.5. Замовник – фізична або юридична особа, або фізична особа-підприємець, яка здійснила Акцепт та отримує Доступ до Сервісу у відповідності до умов Договору.
1.6. Захід – видовищні та інші події які мають відношення до відпочинку, культурно-розважальних заходів та
інших івентів (концерти, конгреси, шоу, вистави, культурно-спортивні події та інші), які організовані та/або
проводяться Замовником.
1.7. Квиток – документ, що підтверджує право особи на одноразове відвідування певного Заходу.
1.8. Номінальна вартість квитка – вартість Квитка встановлена Замовником. Номінальну вартість квитка
Замовник встановлює перед початком розповсюдження Квитків та може її змінити шляхом внесення відповідних
даних до Сервісу.
1.9. Акцепт – повне та безумовне прийняття Замовником умов Договору шляхом подання Заяви на приєднання та
реєстрації на веб-сайті Оператора.
1.10. Веб-сайт Оператора – сторінка в мережі Інтернет за посиланням https://v-ticket.ua.
1.11. Особистий кабінет – складова частина веб-сайту Оператора, що дозволяє Замовнику отримувати Доступ до
Сервісу.
1.12. Платіжна система – платіжна організація, що здійснює розробку, реалізацію, функціональну підтримку
механізмів використання спеціальних платіжних засобів і пов’язаних з ними послуг при проведенні переказу коштів з
використанням послуг.
1.13. Формуляр – заява-приєднання до цього Договору, що містить відомості, необхідні для наданню Замовнику
доступу до Сервісу, та заповнення якого є акцептом даного Договору.

2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
2.1. Договором регулюються правовідносини, що виникають між Оператором та Замовником у зв’язку із наданням
Доступу до Сервісу.
2.2. Відповідно до цього Договору Оператор надає Замовнику Доступ до Сервісу, а Замовник приймає та оплачує
вартість Доступу у порядку та розмірі передбаченому цим Договором.
2.2.1 Вартість Доступу до Сервісу становить 2% (Два відсотки) від Номінальної вартості квитка, який проданий з використанням Сервісу.
2.3. Функціональні можливості та порядок користування Сервісом описуються на Веб-сайті Оператора та може
бути змінений Оператором в односторонньому порядку.
2.4. Даний Договір не передбачає будь-який перехід права власності (майнових прав) та будь-яких інших майнових
прав на будь-які комп’ютерні програми, технічні рішення та будь-які інші складові Сервісу чи Веб-сайту Оператора.
Замовник в рамках цього Договору отримує лише тимчасове право на доступ до Сервісу.
2.5. Даний договір не є ліцензійним та не передбачає використання або надання права на використання об’єкта
інтелектуальної власності.
2.6. Замовник має всі необхідні права та можливості для надання послуг передбачених цим Договором.
2.7. Виконання Договору Оператором може бути покладено на залучених Оператором третіх осіб, що не потребує
окремого погодження з Замовником.
2.8. Кожна Сторона гарантує іншій Стороні, що володіє необхідною дієздатністю, а також всіма правами і
повноваженнями, необхідними і достатніми для укладання і виконання цього Договору відповідно до його умов.
Прийняття умов цього Договору є повним і беззастережним і означає згоду Замовника з усіма умовами Договору без
виключення і доповнення, а також свідчить про те, що Замовник розуміє значення своїх дій, всі умови Договору йому
зрозумілі, Замовник не знаходиться під впливом помилки, обману, насильства, загрози, тяжких обставин тощо.

3. ПОРЯДОК ПРИЄДНАННЯ ДО ДОГОВОРУ
3.1. Для початку надання послуг Замовник зобов’язується підписати Формуляр, форма якою затверджена
Виконавцем. Підписання Формуляра може бути здійснено з застосуванням ЕЦП або КЕП.
3.2. Безпосереднє приєднання до Договору та згода з усіма його умовами відбувається шляхом підписання
Формуляра.
3.3. Укладаючи Договір, Замовник підтверджує наступні положення:
а) Замовник цілком і повністю ознайомлений і згоден з умовами даного Договору;
б) Замовник дає дозвіл на обробку Оператором своїх персональних даних з метою можливості виконання умов
Договору, проведення розрахунків, а також для отримання рахунків, актів та інших документів.
3.4. Замовник, що підписав Формуляр підтверджує, що ознайомився з усім текстом документа (у тому числі і з його
окремими частинами та додатками), повністю зрозумів його зміст, не має заперечень до тексту документа і свідомо
застосовував свій ЕЦП або КЕП, у контексті, передбаченому документом (підписав, затвердив, погодив, завізував,
засвідчив, ознайомився).
3.5. Договір вважається укладеним без його подальшого підписання з моменту отримання Оператором Формуляру
від Замовника.

4. ПОРЯДОК ДОСТУПУ ДО СЕРВІСУ (КОРИСТУВАННЯ ОСОБИСТИМ КАБІНЕТОМ)
4.1. Протягом 2 (Двох) днів з моменту подачі Заяви на приєднання, що є Акцептування Замовником даного
Договору, Оператор створює Замовнику обліковий запис та надає логін/пароль (надалі – Ключі доступу).
4.2. Замовник отримує Ключі доступу до Сервісу на електронну адресу вказану в Заяві на приєднання.
4.3. Замовник самостійно визначає дату/місце та час проведення Заходу, встановлює кількість Квитків, інформацію
про які вносить до Сервісу з метою подальшої їх реалізації, а також затверджує та встановлює розцінки.
4.4. Здійснення трансакцій, що пов’язані із реалізацією згенерованих (сформованих) Квитків, фіксується та
аналізується Сервісом, що дає можливість отримання Замовником в будь-який час без попереднього запиту
електронних звітів (з порівняльними таблицями, графіками/діаграмами), які містять статистичні дані про хід реалізації
Квитків.
4.5. В разі відміни Заходу, Замовник самостійно відміняє Захід в Сервісі, при цьому подальша реалізація Квитків на
цей Захід зупиняється та унеможливлюється. В Сервісі автоматично фіксуються та залишаються без змін атрибути
вже проданих Квитків та формується список Квитків які підлягають поверненню. Неповідомлення Замовником про
відміну, скасування чи перенесення Заходу Оператору є підставою для накладення на Замовника штрафу у розмірі
5000 грн, а також підставою для відключення Замовника від Сервісу.
4.6. Оператор жодного відношення до організації та проведення Заходу, а так само до отримання та повернення
грошових коштів клієнтам які придбали Квиток – не має.
Процедуру повернення коштів за продані Квитки на відмінені Заходи здійснює виключно Замовник за власні
грошові кошти.
4.7. Замовник погоджується з тим, що Оператор не несе жодної відповідальності за:
– помилкове сприйняття Замовником можливостей Сервісу;
– достовірність (актуальність) інформації яка внесена Замовником до Сервісу;
– реалізацію та кількість реалізований Квитків;
– розмір отриманих чи не отриманих грошових коштів за реалізовані чи не реалізовані Квитки;
– порядок, вчасність та розмір отриманих Замовником грошових коштів від реалізації Квитків;
– порядок повернення грошових коштів клієнтам, які купили Квиток.
Замовник розуміє та погоджується з тим, що Оператор надає Замовнику лише послуги з доступу до
Сервісу, Оператор несе відповідальність лише за якісну та безперебійну роботу Сервісу.

5. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН
5.1. Замовник має право:
5.1.1. Отримувати доступ до Сервісу та здійснювати генерацію Квитків.
5.1.2. Направляти Оператору свої пропозиції щодо функціонування Сервісу.
5.2. Оператор має право:

5.2.1. Отримувати грошові кошти за користування Сервісом, з урахуванням обраного Замовником Тарифу.
5.2.2. На власний розсуд здійснювати будь-які зміни технічних/функціональних характеристик та інтерфейсу Сервісу, що не суперечать чинному законодавству України, з інформуванням Замовника про проведені зміни шляхом розміщення відповідної інформації на веб-сайті Оператора.
5.2.3. Використовувати інформацію про обсяги введених Замовником даних, проданих Квитків та іншої інформації з метою формування статистики. 5.2.4. Встановлювати та змінювати перелік та вартість відповідних функціональних можливостей Сервісів до яких надається Доступ та вартість такого Доступу, розмістивши відповідну інформацію на веб-сайті Оператора.
5.2.5. З метою вдосконалення Сервісу на власний розсуд проводити будь-які зміни, вдосконалення Сервісу.
5.2.6. У разі порушення Замовником будь-яких умов цього Договору Оператор має право повністю припинити надання Замовнику Доступу до Сервісу. При цьому Оператор не несе жодної відповідальності за будь-які наслідки, що можуть виникнути в результаті припинення доступу Замовнику до Сервісу. Відмовити в укладанні Договору чи в наданні Послуг за договором у разі відсутності фізичної та технічної можливості надання Замовнику Послуг. Відмовити в наданні послуг за договором у разі наявності у Замовника перед Оператором заборгованості за надані послуги або порушення умов сплати за Послуги. Призупинити надання Послуг та/або розірвати Договір в односторонньому порядку, при порушенні Замовником взятих на себе обов’язків та/або гарантій визначених даним Договором.

5.3. Замовник зобов’язується:
5.3.1. Ознайомитися і дотримуватися в повному обсязі положень/вимог, які розміщенні на веб-сайті Оператора, Тарифів та будь-яких інших умов Договору.
5.3.2. Не передавати Ключі доступу до Сервісу третім особам, а в разі втрати Ключів доступ негайно повідомити Оператора. Оператор не несе жодної відповідальності за будь-які дії щодо облікового запису Замовника на Сервісі.
5.3.3. Не здійснювати будь-яких дій, які можуть нашкодити Сервісу чи Оператору.
5.3.4. Не здійснювати будь-яку незаконну діяльність з використанням Сервісу. Оператор не несе жодної відповідальності за те яким чином та в який спосіб Замовник використовує Сервіс.
5.3.5. Укласти договір на прийом платежів з Платіжною систему, інформація про яку розміщена на веб-сайті Оператора. Замовник самостійно здійснює дії направлені на укладення договору з Платіжною системою. Укладення договору з Платіжною системою є обов’язковою умовою використання Сервісу, без Платіжної системи Замовник не матиме можливості отримувати грошові кошти за реалізовані Квитки на Захід.
5.3.6. Забезпечити повноту і достовірність інформації та відомостей, відповідно до законодавства України, які надаються Оператору на виконання Договору (у тому числі, при здійсненні реєстрації на веб-сайті Оператора).

5.4. Оператор зобов’язується:
5.4.1. Надавати Доступ шляхом забезпечення Замовнику, який належним чином здійснив Акцепт та дотримується умов Договору, технічної можливості отримання Доступу до Сервісу.
5.4.2. Забезпечити використання відповідних технічних засобів і ресурсів для резервного копіювання і відновлення інформації на Веб-сайті Оператора. 5.4.3. Інформувати Замовника про зміну тарифів, розмістивши відповідну інформацію на веб-сайті Оператора.
5.4.4. Повідомляти Замовника про внесені зміни та доповнення до Договору, розмістивши відповідну інформацію на веб-сайті Оператора.

6. ВАРТІСТЬ ДОСТУПУ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ
6.1. Загальна вартість Доступу за Договором визначається як сукупність грошових коштів сплачених Замовником за Доступ впродовж строку дії Договору.
6.2. Загальна вартість Доступу до Сервісу визначається як певний відсоток від Номінальної вартості кожного реалізованого Замовником Квита з використанням Сервісу.
6.2.1. Оператор вказує вартість Доступу (розмір відсотків) на Веб-сайті. Замовник погоджується з тим, що Оператор має право в односторонньому порядку змінювати вартість Доступу (розмір відсотків), при цьому Оператор має завчасно (не менше ніж за 14 календарних днів) повідомити Замовника про такі зміни. В разі якщо Замовник продовжує користуватись Сервісом він вважається таким, що прийняв та погодився зі зміною вартості Доступу (розмір відсотків).
6.3. Оплата Квитка здійснюється покупцем за допомогою Платіжної системи з якою Замовник та Оператор уклали відповідний договір. – Платіжна система, отримавши грошові кошти від покупця самостійно розподіляє їх між Замовником та Оператором. При цьому Замовник отримує Номінальну вартість квитка за виключенням вартості послуг Оператора. – Вартість послуг Платіжної системи сплачуються Замовником та Оператором окремо – кожним в своїй частині. – В разі повернення покупцем придбаного Квитка з будь-яких причин, вартість послуг Оператора не повертається, а залишається у власності Оператора. В даному випадку Замовник самостійно компенсує клієнту понесені витрати на покупку Квитка.

7. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ
7.1. Даний Договір набуває чинності з моменту Акцепту Замовником Договору та діє до дати відмови будь-якої Сторони від Договору, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором.
7.2. Дія цього Договору достроково припиняється:
– за взаємною згодою Сторін;
– за ініціативою Оператора або Замовника, у порядку, визначеному цим Договором;
– за рішенням суду, що набрало чинності;
– з інших підстав, передбачених чинним законодавством України та цим Договором.
7.3. Оператор вправі розірвати цей Договір шляхом надсилання Замовнику відповідного електронного повідомлення про розірвання Договору з ініціативи Оператора (у цьому випадку дія Договору та використання Сервісу припиняється), попередивши Замовника про таке розірвання не пізніше, ніж за один календарний день до запланованої дати розірвання. Належним повідомленням Замовника про розірвання Договору є направлення відповідного електронного повідомлення на електронну адресу, вказану Замовником у Формулярі.
7.4. Замовник вправі розірвати Договір, шляхом надання Оператору відповідного підписаного уповноваженою особою електронного повідомлення. У цьому випадку дія Договору та використання Сервісу припиняються з дня отримання Оператором повідомлення від Замовника про припинення Договору.
7.5. Розірвання Договору не звільняє Сторін від виконання зобов’язань, що виникли до моменту його розірвання.

8. ВНЕСЕННЯ ЗМІН ТА ДОПОВНЕНЬ
8.1. Внесення змін та доповнень до Договору, додатків до нього, здійснюється Оператором в односторонньому порядку із завчасним (не пізніше ніж за 14 календарних днів) повідомленням про це на веб-сайті Оператора. Такі зміни та доповнення набирають чинності з моменту їх опублікування на веб-сайті Оператора.
8.2. Актуальна редакція Договору приймається на заміну усіх попередніх редакцій та є чинною як для нових Замовників, так і для Замовників, що уклали Договір раніше.
8.3. Актуальна редакція Договору (з усіма додатками) знаходиться у вільному доступі на Веб-сайті Оператора.
8.4. Якщо будь-яке положення цього Договору стане в будь-якій мірі недійсним, таким, що не може бути виконано, або неповним, то це не впливатиме на всі інші положення Договору. В таких випадках Оператор зобов’язаний негайно замінити таке положення іншим положенням яке буде законним та зможе бути виконаним, і яке найбільше відповідатиме меті та економічному змісту того положення, яке стало недійсним, неповним та/або таким, що не може бути виконано.
8.5. Оператор вправі в односторонньому порядку вносити зміни в даний Договір, у тому числі шляхом затвердження нової редакції Договору, за умови оприлюднення інформації про зміни цього Договору, наступним шляхом, за своїм вибором: – розміщення нової редакції Договору на веб-сайті Оператора; – E-mail розсилкою про зміни Договору на адресу Замовника, вказану останнім у Заяві про приєднання. Моментом ознайомлення Користувача з оприлюдненою інформацією вважається момент,з якого інформація отримала вигляд доступної для Замовника, відповідно до умов цього підпункту.
8.6. Оператор не несе будь-якої відповідальності у випадку, коли інформація про зміни та доповнення до Договору, що була оприлюднена в порядку та в строки, встановлені цим Договором, не була отримана та/або вивчена та/або правильно зрозуміла Користувачем.
8.7. Будь-які зміни Договору, з моменту набрання ним чинності, поширюються на всіх осіб, що приєдналися до цього Договору, у тому числі, на тих, що приєдналися до Договору раніше дати набрання чинності таких змін до Договору.
8.8. Якщо Замовник не згоден із змінами та доповненнями, внесеними до цього Договору чи до веб-сайту Оператора, він зобов’язаний припинити доступ до Сервісу. Фактичне продовження використання Замовником доступу до Сервісу означає його повну згоду з усіма умовами цього Договору, в тому числі внесеними в нього змінами та доповненнями, незалежно від часу початку отримання доступу до Сервісу Оператора.

9. ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ
9.1. Акцепт Замовником цього Договору є підтвердженням його безумовної та безвідкличної згоди на збір, обробку та передачу його персональних даних (зокрема на отримання, внесення в базу даних, поширення, передачу третім особам, доповнення чи іншу зміну, знищення та інші дії, які може вчиняти Оператор з його персональними даними в письмовій (паперовій), електронній та іншій формі, включаючи, але не обмежуючись наступними даними: ім’я, прізвище, по-батькові, дата народження, інші паспортні дані, реєстраційний номер облікової картки платника податків у т. ч. щодо системи оподаткування, номер засобів зв’язку, електронні ідентифікаційні дані (IP-адреса, телефон, електрона пошта), дані щодо місця проживання, а також інші дані, добровільно надані Замовником з метою забезпечення реалізації цивільно-правових та господарсько-правових відносин, проведення розрахунків, бухгалтерського та податкового обліку, для комунікації та договірних відносин з державними органами, контрагентами та іншими третіми особами в ході здійснення господарської діяльності, а також для інших цілей, що не суперечать чинному законодавству. Замовник цим підтверджує свою згоду на те, що, у випадку необхідності, його персональні дані можуть бути оброблені та надані третім особам.
9.2. Оператор зобов’язуються відповідно до вимог законодавства України у сфері захисту персональних даних забезпечити належний захист персональних даних від незаконної обробки, а також від незаконного доступу до них, в тому числі вжиття необхідних заходів щодо недопущення розголошення персональних даних працівниками та/або іншими уповноваженими особами Оператора, яким такі персональні дані було довірено або які стали їм відомі у зв’язку з виконанням Договору.
9.3. Оператор не несе відповідальності за будь-яку обробку, незабезпечення режиму доступу і захисту персональних даних Замовника третіми особами, в тому числі працівниками Оператора, якщо надання доступу до таких персональних даних (чи інша дія, яка створила можливість подальшої несанкціонованої обробки третіми особами) було вчинено Оператором або іншою особою з дозволу Замовника поза виконанням обов’язків за Договором 5 в особистих цілях або інших цілях, не пов’язанихз виконанням обов’язків за Договором, з використанням технічних засобів чи інших матеріалів/обладнання Оператора.

10. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
10.1. Сторони несуть відповідальність за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за Договором згідно з чинним законодавством України та умовами Договору.
10.2. Оператор не несе відповідальність за будь-які збитки, втрати, які поніс Замовник з причин наявності у нього невідповідного програмно-апаратного комплексу, необхідного для роботи із Сервісом відповідно до технічних вимог Сервісу, а саме:
10.2.1.відсутності у Замовника комп’ютерної техніки з необхідним набором програмно-технічних можливостей, що задовольняють вимогам для роботи із Сервісом;
10.2.2.наявності обмежень та налаштувань, які не дозволяють Замовнику повноцінно працювати із Сервісом;
10.2.3.неможливості роботи з причини зараження комп’ютерної техніки Замовникашкідливими програмами, в тому числі вірусами; 10.2.4.недоліків в роботі мережевої інфраструктури, що унеможливили повноцінну роботу із Сервісом.
10.3. Оператор не несе відповідальність за будь-які збитки, втрати, які поніс Замовник, якщо причиною цьому стало:
10.3.1.незнання, невиконання чи неналежне виконання Замовником, вимог та процедур, визначених на Веб-сайті Оператора, що призвело до прийняття Замовником, на себе незапланованих зобов’язань перед іншими особами і негативно позначилося на діловій репутації Замовника;
10.3.2.неналежне зберігання та несанкціоновану передачу Замовником даних дляавтентифікації третім особам, що призвело до прийняття Замовником на себе незапланованих зобов’язань перед іншими особами;
10.3.3.дії, вчинені в Сервісі від імені Замовника, які спричинили зміну інформації про Замовника, що негативно позначилося на його діловій репутації. 10.4. Оператор також не несе відповідальність за:
10.4.1.дії, вчинені при користуванні Сервісом Замовником, що суперечать чинному законодавству України та умовам використання Сервісу, які заподіяли збитки та інші негативні наслідки третім особам;
10.4.2.дії, вчинені при користуванні Сервісом третіми особами, що суперечать чинному законодавству України та умовам використання Сервісу, які заподіяли збитки та інші негативні наслідки Замовнику;
10.4.3.вчинення дій із використанням Сервісу не уповноваженою Замовником особою;
10.4.4.розміщення інформації Замовником, внаслідок чого вона стала відома третім особам, які використали або можуть використати її з метою завдання шкоди Замовнику.
10.5. Оператор не несе відповідальність за правильність ведення Замовником бухгалтерського, податкового та інших видів обліку, складання фінансової та/або податкової звітності з використаннямСервісів.
10.6. Сторони погоджуються з тим, що всі дії, вчинені на Веб-сайті Оператора особою, яка вказала відповідне реєстраційне ім’я (логін) і пароль, за яким Сервіс її ідентифікував як Замовника, вважаються правомочними і належать особі, яка представляє Замовника.

11. ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ (ФОРС-МАЖОР)
11.1. Сторони звільняються від відповідальності за повне або часткове невиконання своїх зобов’язань за цим Договором, якщо таке невиконання стало наслідком обставин непереборної сили, що виникли після укладання цього Договору та які Сторони не могли ані передбачити, ані попередити розумними заходами.
11.2. Форс-мажорними обставинами (обставинами непереборної сили) є надзвичайні та невідворотні обставини, що об’єктивно унеможливлюють виконання зобов’язань, передбачених умовами договору (контракту, угоди тощо), обов’язків згідно із законодавчими та іншими нормативними актами, а саме: загроза війни, збройний конфлікт або серйозна погроза такого конфлікту, включаючи але не обмежуючись ворожими атаками, блокадами, військовим ембарго, дії іноземного ворога, загальна військова мобілізація, військові дії, оголошена та неоголошена війна, дії суспільного ворога, збурення, акти тероризму, диверсії, піратства, безлади, вторгнення, блокада, революція, заколот, повстання, масові заворушення, введення комендантської години, карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України, експропріація, примусове вилучення, захоплення підприємств, реквізиція, громадська демонстрація, блокада, страйк, аварія, протиправні дії третіх осіб, пожежа, вибух, тривалі перерви в роботі транспорту, регламентовані умовами відповідних рішень та актами державних органів влади, закриття морських проток, ембарго, заборона (обмеження) експорту/імпорту тощо, а також викликані винятковими погодними умовами і стихійним лихом, а саме: епідемія, сильний шторм, циклон, ураган, торнадо, буревій, повінь, нагромадження снігу, ожеледь, град, заморозки, замерзання моря, проток, портів, перевалів, землетрус, блискавка, пожежа, посуха, просідання і зсув ґрунту, інші стихійні лиха тощо.
11.3. У випадку виникнення обставин визначених п.10.2. цього Договору Сторона, що зазнала їх впливу повинна негайно за допомогою будь-яких доступних засобів повідомити про такі обставини іншу Сторону в максимально стислий строк, направивши письмове повідомлення про настання таких обставин. Повідомлення про Форс-мажор повинно містити вичерпну інформацію про природу обставин непереборної сили, час їх настання та оцінку їх впливу на можливість Сторони виконувати свої зобов’язання за Договором та на порядок виконання зобов’язань за цим Договором, у випадку якщо це можливо.
11.4. Наявність та строк дії Форс-мажорних обставин підтверджується сертифікатом Торгово-промислової палати України встановленого зразка.
11.5. Після припинення дії Форс-мажорних обставин перебіг строку виконання зобов’язань поновлюється.
11.6. Організатор погоджується з тим, що настання форс-мажорних обставин в жодному разі не звільняє Організатора від обов’язку повернути Клієнту Номінальну вартість квитка. Організатор зобов’язується повернути 6 Клієнту Номінальну вартість квитка в разі настання форс-мажорних обставин (після їх завершення) або самостійно вирішити всі питання щодо проведення Заходу та/або повернення коштів з Клієнтом.
11.7. Сторони відповідально стверджують, що для них запровадження (оголошення) в Україні воєнного стану у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України не є форс-мажорними обставинами у межах цього договору. Введений воєнний стан в Україні не звільняє жодну із сторін цього Договору від виконання взятих на себе зобов’язань.

12. ВИРІШЕННЯ СПОРІВ

12.1. Будь-які суперечливі питання, розбіжності чи претензії, які можуть виникнути на протязі дії цього Договору або у зв’язку з його виконанням, Сторони будуть врегульовувати шляхом переговорів.
12.2. Сторони визначають, що всі можливі претензії будь-якої із Сторін за цим Договором повинні бути розглянуті іншою Стороною протягом 10 (Десяти) календарних днів з моменту отримання претензії.
12.3. Сторони дійшли згоди, що всі спори між Сторонами, що виникають за цим Договором або у зв’язку з ним (у тому числі щодо його тлумачення, виконання або порушення, зміни, припинення, розірвання або визнання недійсним), підлягають передачі на розгляд і остаточне вирішення до Постійно діючого третейського суду при Торгово-промисловій палаті України, 01601, м. Київ, вул. Велика Житомирська, 33 (далі – Третейський суд). В процесі розгляду і вирішення спору буде застосовуватись Регламент Третейського суду (далі – Регламент). Станом на день укладення цього Договору Регламент, інша інформація про Третейський Суд розміщені на сайті Третейського суду за адресою https://ucci.org.ua/arbitration/the-permanent-court. Сторони погоджуються з тим, що третейський розгляд справи здійснюється Третейським судом у складі одноособового третейського судді, який призначається Головою Третейського суду одночасно з порушенням третейського провадження. При цьому Сторони дійшли згоди, що у разі виникнення спору Сторона, яка вважає, що її права порушено, самостійно обирає спосіб захисту своїх прав між зверненням до Третейського суду згідно із цим третейським застереженням або звернення до суду загальної юрисдикції. У разі подання Стороною позову до суду загальної юрисдикції для урегулювання спору права та обов’язки Сторін за цим третейським застереженням щодо предмета цього спору припиняються і всі майбутні спори між Сторонами щодо цього предмета (включаючи спір, щодо якого подано такий позов) розглядаються судами загальної юрисдикції в порядку, встановленому законодавством України, проте це третейське застереження зберігає силу щодо спорів між Сторонами про будь-який інший предмет. В разі звернення за вирішенням спору до Третейського суду, припинення розгляду спору Третейським судом та передача його на розгляд суду загальної юрисдикції можлива лише за згодою обох Сторін. У разі відступлення прав за Договором, третейське застереження зберігає силу для особи, на користь якої здійснено таке відступлення.

13. ІНШІ УМОВИ
13.1. Жодна зі Сторін не має права передавати свої права за цим Договором третій стороні без письмової згоди другої Сторони.
13.2. Сторони домовились, що досягнення згоди Сторін за будь-якими питаннями стосовно надання Доступу та/або виконання зобов’язань за Договором можливе через електронне листування Сторін – шляхом надання пропозицій та відповіді на кожну з них в електронному вигляді через інтерфейс та функціональні можливості Особистого кабінету.
13.3. Замовник підписанням Договору засвідчує, що він дає свою однозначну згоду на можливість аудіо-фіксування Оператором будь-яких телефонних розмов між Сторонами, їх співробітниками та/або представниками, а також що він забезпечує наявність згоди та самостійно несе будь-які ризики та відповідальність щодо повідомлення та наявності згоди своїх співробітників та/абоуповноважених представників щодо зазначеного вище аудіо-фіксування телефонних розмов між ними та Оператором, співробітниками та/або представниками Оператора. Зазначене аудіо-фіксування розмов може здійснюватися виключно з метою контролю якості надання Доступу та має конфіденційний характер, однак запис аудіо-фіксування розмов також може бути використано як доказ в порядку, передбаченому чинним законодавством України щодо надання доказів у судовому процесі.
13.4. Сторони узгодили, що надані Замовником Оператору дані не є персональними у розумінні Закону України «Про захист персональних даних», оскільки надані добровільно для оприлюднення в Сервісі за ініціативою Замовника і можуть вільно копіюватися третіми особами за допомогою будь-яких засобів та методів.
13.5. Оператор гарантує надання інформації як щодо Замовника, так і щодо його діяльності лише у випадках, прямо передбачених чинним законодавством України.
13.6. Цей Договір не створює будь-яких правовідносин представництва, агентських, франчайзингу, посередництва, партнерства, спільної діяльності, трудових відносин, крім тих, якіпередбачені цим Договором.
13.7. При цитуванні матеріалів, які містяться на Веб-сайті та Сервісі Оператора, включаючи захищені авторські твори, посилання на авторські права Оператора – обов’язкове.
13.8. Надаючи Оператору Заяву про приєднання зі своїми персональними даними, Замовник одночасно підтверджує (надає) свою згоду на збір, зберігання, обробку та використання усіх своїх персональних даних у базах даних, онлайнсервісі та програмній продукції Оператора відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» (зі всіма змінами та доповненнями до нього), з метою реалізації цивільно-правових відносин на весь період надання доступу до онлайн-сервісу з правом використання програмної продукції. Замовник погоджується на передачу його персональних даних невизначеному колу третіх осіб – у тому числі і іншим особам, які отримали доступ до онлайн-сервісу та програмногозабезпечення з метою, зазначеною в предметі Договору. Оператор здійснює фізичні, електронні, адміністративні та технічні заходи безпеки проти несанкціонованого розкриття, зміни, використання персональних даних користувачів. Замовник підтверджує, що ця згода є належним письмовим повідомленням про включення його персональних даних до бази даних онлайн-сервісу і не вимагає надання будь-якого окремого повідомлення.

Політика Cookies
Наш сайт використовує cookies-файли. Для того щоб продовжити роботу з сайтом, вам необхідно прийняти умови
Політики Cookies